Створення проекту і підключення бібліотеки Tao OPENGL в С#

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування

Частина тексту файла

Лабораторна робота № 1. Створення проекту і підключення бібліотеки Tao OPENGL в С#. Спочатку створіть новий проект, як шаблон встановивши додаток Windows Forms. Назвіть його TaoGl_<grupa>_<prizvyshe>. Дочекайтесь поки MS Visual Studio закінчить генерацію кода шаблону. Тепер перейдіть до вікна Solution Explorer. Перейдіть на вузол Links, який відображає зв'язки з бібліотеками, необхідними для роботи нашого застосування (рис. 1) / Назвіть головне вікно «Графіка …… ». (Властивості вікна, параметр Text). Клацніть по цьому вузлу (Links) правою клавішею миші, після чого, в контекстному меню, що відкрилося, виберіть «Додати посилання» (“Add Link”), як показано на рис. 2. / У вікні, що відкрилося, «Додати посилання», перейдіть до закладки огляд. Після цього перейдіть до директорії, в яку була встановлена бібліотека Tao Framework. (По замовчанню - “C:\program Files\tao Framework\”). Нам буде потрібно теку bin - в ній зберігаються необхідні нам бібліотеки. Перейдіть в теку bin і виберіть 3 бібліотеки, як показано на малюнку 3: Tao.OpenGL.dll - відповідає за реалізація бібліотеки OPENGL Tao.FreeGlut.dll - відповідає за реалізацію функцій бібліоєки Glut. Ми її використовуватимемо для ініціалізації рендера, а так само для різних інших цілей. Tao.Platform.Windows.dll - відповідає за підтримку елементів безпосередньо для візуалізації безпосередньо на платформі Windows. / Тепер перейдіть до початкового коду вікна. Для роботи з нашими бібліотеками, нам необхідно підключити відповідні простори імен: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; // для работи з бібліотекою OpenGL using Tao.OpenGl; // для работи з бібліотекою FreeGLUT using Tao.FreeGlut; // для работи з елементом управління SimpleOpenGLControl using Tao.Platform.Windows; Рис. 4. Тепер поверніться до конструктора діалогового вікна і перейдіть до вікна Toolbox (панель елементів). Клацніть правою кнопкою на вкладці «Загальні», і в контекстному меню, що розкрилося, виберіть пункт «Вибрати елементи» (Select elements), як показано на рис. 5. / рис. 5. У вікні, що відкрилося, знайдіть елемент Simpleopenglcontrol і встановіть біля нього галочку, як показано на рис. 6. Потім натисніть ОК. / Рис.6. Тепер даний елемент стане доступним для розміщення на формі додатку. Перетягніть елемент на форму, і розмістіть так, як показано на малюнку 7. Праворуч від розміщеного елементу встановіть 3 кнопки - «Візуалізувати», «Візуалізувати» і «Вийти». Наступним кроком буде виділити елемент simpleopenglcontrol1, розташований на формі і перейти до його властивостей. Змініть параметр name на значення “OnGl”. / Рис.8. Тепер нам необхідно ініціалізувати роботу Opengl. Спочатку ми в конструкторі класу повинні ініціалізувати роботу елементу OnGl: public Form1() { InitializeComponent(); OnGl.InitializeContexts(); } Знову перейдіть до конструктора і зробіть подвійне клацання лівою клавішею миші на формі - утвориться функція обробник події завантаження форми. У ній ми помістимо код ініціалізації Opengl. Детальний опис того, що робить цей код буде розглянуто нижче, а зараз ми тільки протестуємо роботу бібліотек OPENGL і FREEGLUT. private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { // ініціалізація Glut Glut.glutInit(); Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE | Glut.GLUT_DEPTH); // очитка вікна Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); // установка порта виводу у відповідності з розмірами элемента OnGl Gl.glViewport(0, 0, OnGl.Width, OnGl.Height); // настройка проекції Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); Gl.glLoadIdentity(); Glu.gluPerspective(45, (float)OnGl.Width / (float)OnGl.Height, 0.1, 200); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); // настройка параметрів OpenGL для візуалізації Gl.glEnable(Gl.GL_DEPTH_TEST);   } У вікні ми створили 3 кнопки. Обробник кнопки вийти будет виглядати наступним чином // Обробник кнопки "вийти...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини